Pagina's

vrijdag 25 juli 2014

PARTY VACAY

Deze late night post zal gaan over wat er op je checklist moet staan, voor als je op vakantie gaat. Want ik ga zondag heerlijk voor 8 dagen, met mijn 4 beste vriendinnetjes, naar Albufeira. Acht dagen lang aan het zwembad liggen, lekker uiteten en flink opstap! Ik kan eigenlijk niet meer wachten, maar helaas moet ik morgen nog een dagje werken. Om toch alvast lekker in de stemming te komen, heb ik vandaag alvast bedacht wat ik allemaal mee moet nemen.

Zo kocht ik lekker last minute een nieuwe bikini. Ik had nog 2 bikini’s, maar welk meisje wil er nou niet een nieuwe bikini voor vakantie. En bikini’s kan je nooit genoeg hebben, hihih.
 Aan het strand, of het zwembad, zijn een aantal dingen echt noodzakelijk.
Zo is een goede zonnebrand/olie echt een musthave. Niet alleen een mooi kleurtje krijgen vind ik belangrijk, maar ook de gezondheid van mijn huid. Daarom smeer ik mij ’s morgen, lees, rond een uur of half 2 dat ik uit mijn bed kom, altijd een keer goed in met een echte zonnebrand. Meestal factor 30 of zelfs 50. Daarna ga ik met olie aan de slag. En deze olie vind ik heeerlijk. Die lekkere koko’s lucht… Hmm
Maar ook wat leesvoer kan niet ontbreken. Even lekker liggen en wat dutten vind ik ook heerlijk. Maar een goed boek of een leuk tijdschrift komt ook altijd wel van pas. Ik neem het boek Sneeuwval van Tess Gerritsen mee, iemand die dit boek toevallig al gelezen heeft? En het tijdschrift Fashionista. 

Speciaal voor deze vakantie kochten mijn vriendinnen en ik een echt selfiestok. Te grappig. Een vriendin van me en ik probeerde deze stok alvast even uit op de scooter. Maar de foto’s zijn helaas niet echt toonbaar, hihii.

Daarnaast kies ik heel gericht mijn kleding uit. Voor elke stapavond een leuk setje, overdag naar het stand een gemakkelijk outfitje, ga zo maar door. Ook mijn toilettas zal weer goed gevuld zijn. Make-up, crèmepjes, een nagelvijl, haarspulletjes etc.

Mis ik nog iets wat jullie standaard in je koffer hebben zitten? Laat het me weten!

P.S. Door mijn afwezigheid van de komende week zal er geen blogpost komen en zullen vragen misschien later beantwoord worden. Na mijn vakantie ben ik weer helemaal back in the game!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten